Výlet

01.11.2010 17:30

 

Tak jsem dostal konečně svoje auto. Chvilku to trvalo, než to naši pochopili, že ho opravdu nutně potřebuju ale konečně ho mám. Jsem z něho přešťastný, dneska jsem jezdil jako profík. Tatínek mně vzal na výlet po městě, to bylo príma. Zastavili jsme se u mojí paní doktorky, potřeboval jsem zvážit, tam jsem byl vzorný, ani se mi nechtělo pryč. Pak jsme se prošli v jiném lesem, jéééééééé, tam to vonělo. Pak jsme se jeli podívat na starou babičku, vůbec jsem neskákal a nedělal skopičiny a pak my kluci nutně museli do pneuservisu. Tam bylo věcí a lidí. Všechno jsem očuchal, prozkoumal, nechal se obdivovat a pelášili jsme domů za Aifičkou, všechno jsem jí musel vyprávět. Nakonec jsem z toho tvrdě usnul, až jsem zaspal maminku, že přijela z práce. Budila mně piškůtkem, mňam, to se mi líbilo.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode