Tetičky a Marmelka

10.08.2010 12:48

Tak jsem včera měl zase návštěvu, jééé,já byl spokojený. Přijela spousta tetiček, sice příbuzní Aifičky ale je to naše rodina. Paničky bez tatíka Gerouška a Jarka s Aifičky sestrou Armelle Destiny (pro nás Marmelka). Nejdřív se mně všímaly jen tetičky, obě ségry se velmi vítaly a neměly na mně čas, pak jsem se zapojil do lítání a bylo rodeo. Aifička mně jen pozorovala a nechala mně týrat Marmelku, ta vydržela hodně, válel jsem jí, myl oči,uši, hubu, žvýkal nohy, tahal fousy a dobrý. Jen mně nesnesla na zádech, to jsem nevěděl, že to někomu vadí, já tak rád šplhám. Aby to nebylo Jarce s Marií líto tak jsem ožvýkával i je,musel jsem ukázat, že mám všechny rád. Marii tekla trošinku i krev, měla smůlu na mimi zoubky. Těch krásných, nových mám jen pár. Pár kapek kysličníku to spravilo a mohl jsem řádit dál. Vyřádil jsem se tak, že jsem těsně před večeří usnul. Tetičky mi slíbily, že přijedou brzy zase, dokonce budu mít bratrance, teda už mám ale je ještě miminečko, jsou mu 3 týdny a jmenuje se Diamond. Ale bude to Dodoušek. Pak teprve našim holkám ukážeme.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode