Sestry

18.03.2011 17:36

Minulý víkend byl super. Já mám strašně hodné tetky, které vědí, že jsem doma sám a strašně potřebuju kamarády. Tak se tetička Šárka domluvila s tetičkou Andreou a s našima a byl krátký výlet autem. Vystoupil jsem na parkovišti a koukám, tam tety a spousta pejsků. Letím a čuchám, byly to moje sestřičky Bethany a Bianca, taký malý kámoš Bohoušek, toho jsem ještě neznal. To bylo úžasné. Teta Andrejka nás vzala na dlouhou procházku lesem a loukama, my jsme lítali, taky tam bylo jezírko, jéééééééééé, já byl vykulený co mám dělat ale sestřičky tam vlítly, tak my s Bohouškem taky. Ona to byla voda, tu já mám moc rád. Tak jsme cákali a pili, taky jsem si namáčel hlavu. Celou procházku jsme byli všichni hodní a poslušní, přece si nebudeme dělat ostudu. Teta slíbila že zase zavolá až bude velká psí vycházka, já musím do smečky, ulítat, utahat, pak spím a neškodím.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode